8 Eylül 2013 Pazar

Šetrné žehlení vlasů

Tak se Vám opět hlásím po malé pauze :). Prázdniny jsem si užila dostatečně a 2. září jsem nastoupila do 4. ročníku. Hned od začátku už máme fofry s vymýšlením stužek, šerp a ostatních věcí, které maturanti musejí obstarat :).

Teď už ale k článku :). Na konci prázdnin jsem si opět začala žehlit vlasy, ale už se o ně mnohem víc starám. Prostřednictvím své stránky na Facebooku jsem od fanoušků zjistila, že je dobré si na vlasy před žehlením dát olejíček. Někteří z Vás používají ochranné spreje, ale olejíček je mnohem lepší :). Stačí si ho dát na délku vlasů a můžete žehlit. Teplota vlasy tolik nezničí a hlavně nevysušuje vlas. Vlastně jen vypařuje olejíček a vlas zůstane nepoškozený. Samozřejmě, že když si budete vlasy žehlit každý den, tak se to na Vašich vlasech projeví tak i tak, ale já si je žehlím tak 1x-2x do týdne a vypadají zatím pořád skvěle :).
Toto tedy byla má dnešní ráda!

KDO SI CHCE ŽEHLIT VLASY, AŤ POUŽÍVÁ PŘED ŽEHLENÍM OLEJÍČEK :).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder