10 Haziran 2013 Pazartesi

Co s vlasy, když jedete k moři?

Pěkný večer!

A je to tady! Už ve středu odjíždím na dovolenou k moři. Dnes už jsem balila, ale hlavně jsem se koukala na internetu, co mám udělat, abych se nevrátila se suchými a zničenými vlasy z moře od soli, když tam budu téměř každý den, hned několikrát :).. Strašně se mi líbí vlnky, které dělá mořská sůl, ale moc je moc. Proto jsem si přečetla spoustu diskuzí a musím si koupit nový olej na vlasy. Doporučují si konečky pořádně naolejovat, aby se tak nevysušovaly. Nebo je lepší si vlasy nejdříve nemočit sladkou vodou z vodovodu, a pak teprve vlézt do moře, protože vlasy nasají sladkou vodu a na slanou už je jen minimum místa. Četla jsem, že i v nouzovém případě si konečky napatlaly obyčejným krémem, nebo krémem na opalování :D.. To si ale raději koupím ten olej, protože ten, co mám by mi asi nestačil. Nebudu totiž šetřit, abych měla po návratu pořád pěkné vlasy. Vybrala jsem olej od Balei z DM, tak doufám, že bude dobrý :).. Moc si ho chválí, proto udělám po návratu recenzi :).

Mějte se všichni moc pěkně a za týden snad zase, co nejdříve napíšu. Užívejte sluníčka! :)

Beach Waves Hair

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder