7 Mayıs 2013 Salı

Začátek


Ahojky!

Jak jste se měli? :) 
Já jsem o víkendu začala s mým (nevím, jak to napsat) pořádným udržováním vlasů, aby byly zdravé a pěkné :). Poradila jsem se s jednou "odbornicí" a přečetla jsem si pár věcí na webové stránce Dlouhé vlasy.cz :). Je to skvělá stránka, kde se toho hodně dozvíte :). Jsou tam různá témata, jak se o vlasy starat, jak na mastné, krepaté nebo lámavé vlasy :). Všelijaké domácí masky na vlasy, zábaly a i recenze a diskuze ohledně vlasových výrobků. Mimo to se zde najdete i jiná témata. Témata ohledně make upu, zdraví nebo holčičích věcech. DOPORUČUJI!

Abych teda dokončila, s čím jsem začala :). Chci, aby mě vlasy byly pěkné a zdravé. Aby rostly a nebyly moc zničené. Proto jsem se rozhodla, že začnu nebo přestanu dělat toto:

1) Nebudu si fénovat vlasy po umytí! Jedině vážně v nouzi :)

2) Začnu používat přírodní šampony a výrobky na vlasy.

3) Nebudu tak často vlasy muchlat do drdolu.

4) Jednou za měsíc ji udělám doporučenou masku proti mastným vlasům.

5) Budu prodlužovat mycí interval.


Doufám tedy, že mi to vydrží a budu mít trpělivost, protože to podle mě za to stojí :). Až si budu moct umývat vlasy 1x-2x týdně budu šťastná :). 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder