8 Mayıs 2013 Çarşamba

Rovné vlasy bez žehličky & Vlnité vlasy bez kulmy

Ví někdo z Vás, jak narovnat vlasy bez žehličky?


Pokud někdo z Vás ne, mám tady pro Vás jedno video, které Vám poradí, jak to můžete zkusit :). Možná Vám to bude trvat malinko déle, ale třeba to někomu bude stát za to :). Já osobně to chci zkusit a jsem zvědavá, jak to dopadne :). Budou Vám stačit umyté vlasy, hřeben a pár pinetek :). Přesně nevím, co to má slečna ve videu za přípravky, ale myslím, že to budou nějaké, co pomáhají narovnávat vlasy. 
Tady máte video, můžete se do toho pustit :).


A co si navlnit vlasy bez kulmy a žehličky?


Pokud nemáte vlnité vlasy od přírody a toužíte po nich, tak tu pro Vás mám také video, které by Vám mohlo pomoci :). Je spoustu způsobů, jak vlasy navlnit, ale tento mě celkem překvapil, protože budete potřebovat jen umyté vlasy, pinetky a nějaký starý časopis :). Myslím, že jinak vše podle videa pochopíte a kdo má chuť, může už začít a vyzkoušet to :).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder