23 Mayıs 2013 Perşembe

Henna - přírodní barva na vlasy

Ahojky návštěvníci!

Rozhodla jsem se, že za nějaký čas si obarvím vlasy hennou, a proto bych Vám chtěla o ní přidat článek :). Inspirovala jsem se na stránce dlouhevlasy.cz. Moc jsem o ní nevěděla, ale zjistila jsem, že je to nejlepší barvení vlasů, tak jsem si toho hodně přečetla :). Nepoškozuje vlasy jako normální barvy! Právě naopak, henna vlasy regeneruje. Henna vždy ztmavuje. A teď už Vám jdu napsat více :)...

Víte, co je to vlastně henna?


Henna je přírodní barvivo, které je vyrobenou z rozemletých částí rostlinky Lawsonie a Cassia. Lawsonie pokrývá vlasy pigmentem, kdežto Cassia dodává vitamíny a regeneruje. Z těchto rostlinek pochází čistá henna, ale většina výrobců do ní přidává přibarvující směsi. Proto je více odstínů henny. 

Účinky henny:

  • barví vlasy
  • zpevňuje a posiluje vlasy
  • podporuje prokrvení pokožky a tím zmírňuje vypadávání
  • obsahuje přírodní UV filtr
  • odstraňuje lupy
  • zabraňuje nadměrnému maštění pokožky
  • zabraňuje lámání a třepení vlasů

Nejznámější a nejpoužívanější značky henny:

Henna z DM drogerie, Henna Lush, Henna Plus, Henna Khadí, ... 

Odstíny henny:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder