15 Nisan 2013 Pazartesi

Lehké účesy do školy


Ahojky, zdravím Vás po delší době :)

Chtěla bych Vám dnes ukázat pár účesů, které si můžete vyrobit sami a budete podle mě spokojení. Na stránku mi vždy píše spoustu slečen, abych přidala nějaké účesy do školy nebo do práce, tak jsem se rozhodla, že i Vám ukážu nějakou inspiraci :). Začneme tedy :).

1. Obyčejný vyčesaný culík s omotaným pramenem kolem

Myslím si, že toto nemusím víc komentovat :). Stačí si vyčesat culík a omotat ho jedním pramenem vlasů tak, aby nebyla vidět gumička. A je hotovo :). Jen taková poznámka :). Culík se mi líbí více, když je vyčesaný dost nahoře, vypadá to pak úžasně, ale to už je na Vás :) Culík si klidně můžete zaplést i do obyčejného nebo rybího copu :). 

2. Drdůlek s čelenkou

Opět to je jen jednoduchý účes :). Jen vyčešte vlasy, udělejte drdol a ozdobte vlasy čelenkou :). Samozřejmě nemusíte mít jen obyčejný drdol, můžete si udělat nějaký speciální. Pomocí vycpávky nebo i copanový drdol :) To už je zase na Vás a Vaší náladě :).


3. Spletené copánky na boku a připevněné dohromady vzadu 

Tento účes se mi obzvlášť líbí :) Je takový obyčejný, ale i elegantní :). Stačí na každém boku splést jeden, dva copánky a upevnit je vzadu gumičkou nebo sponkou :) A je to! Jak jednoduché :) Ještě rada. Nemusí to být nutně obyčejné copánky, mohou to třeba být i rybí nebo nějaké uplně jiné :)


4. Postupně zagumičkovaný culík

Jak vidíte na obrázku nahoře vpravo, účes vypadá moc pěkně a nosí ho i slavné herečky :). Je to jen ohon a po délce vlasů postupně zagumičkovaný :). Kdo má dlouhé vlasy má výhodu, na nich to vypadá vážně skvěle!

5. Spletená ofina a k tomu rozpuštěné zvlněné nebo rovné vlasy

A toto je moje poslední dnešní školní inspirace pro Vás :). Kdo z Vás umí francouzský cop, má u tohoto účesu vyhráno :). Stačí totiž jen splést ofinu, a pak už jen zvlnit nebo narovnat zbytek vlasů. A účes je na světe :).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder