31 Mart 2013 Pazar

Practise head

Dobré ránko!

Včera, když jsem byla na stránce, vyřizovala jsem jednu zprávu, kde jedna paní/slečna poslala skvělé účesy
Practise head
učesané na česací hlavě :). Samozřejmě, že na ní měla neuvěřitelně krásné účesy, což nezvládnu, ale dokopalo mě to k tomu, abych se po nějaké na internetu taky podívala :). Nakonec jsem našla jednu za super cenu. Má 70% přírodních vlasů a 55cm délky vlasů, což jsem se ptala a prý je to fajn :). Že to bohatě stačí :). 
Říkala jsem si, že kdybych si ji koupila, mohla bych mnohem víc trénovat nové účesy a konečně bych měla nějakou pořádnou zálibu :). A třeba by mi to vydrželo :). Co si myslíte vy? Máte doma některá z Vás taky česací hlavu? Jak máte dlouhé vlasy? Stačí Vám to na tvoření účesů? :).

Zaslané výtvory na česací hlavě.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder