20 Mart 2013 Çarşamba

On the beginning

Zdravím všechny,
jsem adminka facebookové stránky "Účesy" -> Šmodrchanice z vlasů a také spoluautorka blogu Šmodrchanice z vlasů. Tyto dvě stránky jsou propojené, ale tato, kterou jste právě navštívili, by s nimi neměla být nijak spojená. Možná sem občas dám nějaký ten odkaz, ale to tak vše! Toto bude stránka jen o mých účesech a fotkách, co budu přidávat jen já a né jiné adminky nebo spoluautorky. 

Jak Vám určitě došlo (pokud jste navštívili některou ze stránek) mám moc ráda účesy, česání a vše kolem toho. Už strašně dlouho mě to drží a myslím, že jen tak nepustí :). Začala jsem česat jen tak pro zábavu asi před 3 roky, ale teď už češu i některé kamarádky na ples a podobně :). Sice nejsem žádný profík, ale celkem mi to jde jak slýchávám. Však uvidíte, až přidám nějaké své fotky. 

Na tuto stránku bych přidávala převážně moje účesy, všelijaké jiné inspirace a taky návody nebo nějaké rady ohledně vlasů a tak dále. Stránka zatím není moc zařízená, ale to se časem dopiluje :). Doufám, že se zde budete inspirovat a návody se Vám budou hodit! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder