29 Mart 2013 Cuma

My hair

Ahojky! Teď Vám přidám článek na téma Mé vlasy. Od mala mě mamka hodně stříhala na krátko a v asi páté třídě jsem měla první melír :). Teda melír znamenalo dva červené proužky na boku, které mi kadeřnice udělala, když mamka u ní byla a zbyla jí barva :D. Ale byla jsem nadšená! Pak jsem pokračovala dlouhou dobu s blond melírem, protože se mi hodně mastily vlasy a melír vlasy vysušuje. A tak od 7. třídy jsem začala chodit pravidelně ke kadeřnici a nechala si barvit vlasy blond melírem :).

Vymytá hnědá = zrzavá! :D
Asi před dvěma a půl lety jsem si nechala vlasy obarvit na tmavě hnědou a pěkně se mi to vymylo do zrz, jak vidíte na fotce vlevo. Když jsem měla vlasy čerstvě udělané, tak zrovna byl srpen. Jak jsem měla pěkně tmavou patku a dost svítilo sluníčko, tak jsem měla dokonce uplně opálený obličej a pod patkou nic :D. To byla hrůza! Vůbec jsem to nečekala :D.

Vlasy mi postupně rostly a přidávala jsem zase pomalu doma barvené vlasy opět melírem, jak můžete vidět dole. Vlasy jsou na fotce teda pěkně zničené. Roztřepené a polámané konce, ale ještě ten den jsem to napravila a doma se ostříhala :). Dělám to často :).
Nějakou dobu zas vlasy zůstaly, tak jak jsem je ostříhala, ale už to potřebovalo navštívit paní kadeřnici :). Pořád jsem to ale odkládala :D. Nejdříve že mě ostříhá spolužačka, pak její kamarádka, a pak z toho stejně sešlo, tak jsem se konečně objednala a ještě ten týden mě vzala :).

Strašně dlouhé, ale taky zničené.
Pěkně mi vlasy na sucho sestříhala, ostříhala zničené vlasy a dobarvila melír. Měla jsem zas hrozně jemné a lehké vlásky, což mám nejraději :). V létě bych chtěla jít ještě na kratší délku, protože nemám ráda, když mi je ve vlasech hrozné vedro a to v létě při velkém horku bývá. Ale ještě uvidím, jak se rozhodnu :).

Nové vlásky od holičky :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder