28 Mart 2013 Perşembe

Hair buns


Nazdárek :)

Jak se máte o začínajících prázdninách? :)
Já nemocně! Bolí mě v krku a mám rýmu, to snad ale nějak přežiju a brzy to vyléčím :). 

Dnes bych Vám chtěla přidat nějakou inspiraci na nějaké pěkné drdůlky :). Drdoly dělám i nosím moc ráda! :) Taková pohodička, když je máte a když je teplo, tak se bez nich neobejdu :). 
Je spousta druhů a spousta návodů, ale teď bych Vám chtěla přidat fotky těch, co jsem sama dělala :). Nějak experimentovala a vymýšlela jsem si je! :) Inspirovala mě nějaké videa a obrázkové návody :). Mašličku, kterou vidíte na více fotkách, jsem si dělala sama a i čelenka je vyráběná :). Takže tyto doplňky nikde v obchodě neseženete :). Později Vám můžu poradit, jak třeba takovou mašli do vlasů vyrobit :). 

Teď už ale přidávám všechny možné fotky a doufám, že se Vám různé drdoly budou líbit :). Všechny jsou samozřejmě tvořené na mé mladší sestřičce :).





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder