20 Mart 2013 Çarşamba

Colorful Hair

Barevné vlásky? 

V této době celkem dost oblíbená věc. Ať už melíry, všelijaké podbarvení nebo všechny vlasy ve všech barvách. Někdo na to má odvahu a někdo jako já ji nikdy mít nebude :D. Ale tak svět se nezboří. Já mám jen blonďatý melír a to mi stačí! Moc se mi to líbí :).

Barevné vlasy jsou pěkný trend, ale vlasy se podle mě ničí celkem dost, když to pořád přebarvujete. Viděla jsem spoustu kombinací barev na fotkách od zelené, přes červenou až do modré a musím říct, že některé slečny jsou vážně dost odvážné. Někdy ale nejde rozeznat, jestli je to nabarvené ve photoshopu nebo je to doopravdy. Přidám Vám tedy pár barevných kombinací a vy můžete odhadovat, jestli je to pravé nebo upravené. Výsledek Vám ale bohužel asi nikdo neřekne! :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder